11 November 2013

Despre Sibiu si M Calendar




Asa cum ati avzut in postarile anterioare, weekendul trecut l-am petrecut intr-un mod deosebit de frumos la Sibiu alaturi de oameni la fel de frumosi si deosebiti.
Totul i se datoreaza lui Mitichi, care a unit 6 bloggerite de moda din Romania pentru a lua parte la unul din proiectele sale, mai exact la unul din cele mai longevive calendare  de moda din tara: M Calendar. Editia din 2014 va aparea sub tema  Fashion Icons Tribute si dupa cum va asteptati eu impreuna cu Ioana Chisiu, Gabriela Atanasov, Alina Ceusan, Sandra Bendre si Madalina Merca am interpretat urmatoarele mari personalitati care si-au pus amprenta in moda internationala : Audrey Hepburn, Madonna, Dita von Teese, Brigitte Bardot, Heidi Klum și Sarah Jessica Parker. 
Puteti sa ghiciti pe cine am ales eu? ♥

Cum era de asteptat din peisaj au facut parte tinutele glam si accesoriile, completate de minunatul Soso care a avut grija ca parul nostru sa fie perfect pana la ultima suvita dar si de Roxana careia ii multumim pentru make-up-ul impecabil ♥ Voia buna si distractia nu au lipsit nici ele, le-am cunoscut pe minunatele fetele de la Cluj (Si abia astept sa ne revedem!!), toate acestea contribuind la un rezultat extrem de frumos pe care abia asteptam sa il impartasim cu voi.

Intre timp mai sunt 6 bloggerite care trebuie sa intre in pielea personajelor alese, pe care pot spune ca sunt nerabdatoare sa le vad. 
M Calendar este un produs aflat în portofoliul Fundației Mitichi. Partenerii M Calendar 2014 sunt Kessler, Pensiunea Daniel, restaurantul Max, Pardon Cafe & Bistro, The Box, Ursus Cotton Club, Sibiu Aerial Image și Oldies Pub.

De asemenea va invita sa urmariti Pagina de Facebook si contul de Instagram pentru a sta la curent in timp real cu toate noutatile :)


P.S.: Most of the details about my outfits are at the end of the post :D

Kisses, Manuella ♥











I was wearing:

1. White dress: Sheinside
Glitter Heels: fShoes
Clutch: Carpisa

2.Dress: MsDressy
Leather Jacket: Sheinside

3.  Black dress: Violeta Marcu
Turban: Gabriela Atanasov
Boots: Mini Prix


10 comments:

  1. You are so pretty Love the dresses <3

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I love the first look!! awesome!
    xx
    www.rainofdew.com

    ReplyDelete
  3. You look like an angel :)
    xo Paula
    www.anaverageforty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. rochia alba e preferata mea!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Cât de frumoasă ești! Toate îți vin de minune!

    ReplyDelete
  6. Ce idee pe cinste, îmi place mult și am observat că, în ultima vreme, apar tot felul de proiecte originale, ce ne au în centru pe noi, bloggeritele. Nu pot decât să mă bucur pentru asta și să sper că-i doar începutul. Ah, da, cred că am trecut pe lângă tine, la un eveniment. Data viitoare, e musai să ne cunoaștem. Mult succes în tot ce faci!

    ReplyDelete
  7. Found your blog searching in internet and I find it very intresting!
    What about follow each others? Let me know, kisses!
    IN THE CHECKOUTLINE - FASHION BLOG

    ReplyDelete
  8. Buna,
    M-ar interesa pantofii auriti, de unde i-ai achizionat...imi plac foarte mult si s-ar potrivi perfect la tinuta mea pentru cuninia civila :) Te rog ajuta-ma :)
    ancamaria.puiu@yahoo.com

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)